Η συμμετοχή 20 μαθητών και 2 καθηγητών του 3ου Γυμνασίου Εχεδώρου Θεσσαλονίκης στο πιλοτικό πρόγραμμα MA.R.CH έγινε σε μια προσπάθεια διαθεματικής προσέγγισης της διδασκαλίας των κλασμάτων από εθνομαθηματική-εθνομουσικολογική σκοπιά. Η αξιολόγηση του προγράμματος βρίσκεται στον σύνδεσμο, ενώ για να δείτε τη συνοπτική παρουσίαση της δράσης μας σε μορφή ppt πατήστε πάνω στην παρακάτω εικόνα.
Η πλήρης αξιολόγηση του προγράμματος παρατίθεται παρακάτω (κάντε κλικ πάνω στη φωτογραφία).
Η δράση έγινε στο πλαίσιο της διπλωματικής μου εργασίας στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του ΕΑΠ "Σπουδές στην Εκπαίδευση" με τίτλο "Διάδραση διδασκόντων-μαθητών με βάση τη δομή ενός διεπιστημονικού μαθήματος"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.